Bali - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Daphne Boshuis - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Daphne Boshuis - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

29 Maart 2017 | Nederland, Maarssen

Het is bijna zover. Morgen vlieg ik voor 8 weken naar Bali. Al mijn spullen zijn gepakt, de reis kan beginnen. Ik vlieg vanaf Amsterdam naar Java en van Java naar Bali. Mijn vliegtuig gaat om 16:45 Nederlandse tijd en ik kom aan op Bali 16:10 lokale tijd. Het is op Bali 6 uur later dan in Nederland.

Via deze weg wil ik iedereen die graag iets wil horen op de hoogte houden.

Liefs Daphne

  • 29 Maart 2017 - 17:38

    John En Marijke:

    Lieve Daphne,
    Ontzettend leuk om zo op de hoogte te worden gehouden.
    Gaat nu spannend worden hè.
    Veel sterkte ook voor je mama en Rachèl want zij zullen je ook
    wel missen

  • 30 Maart 2017 - 23:11

    Sandra :

    He he eindelijk met de nodige vertraging vertrokken. Een hele goede vlucht en behouden aankomst lieverd en voor de rest alleen maar GENIETEN en mooie herinneringen maken. Love you to the moon and back ❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 13 Maart 2017
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 92604

Voorgaande reizen:

30 Maart 2017 - 28 Mei 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: