Bali, wat ben je mooi - Reisverslag uit Banjar Tengah Kauh, Indonesië van Daphne Boshuis - WaarBenJij.nu Bali, wat ben je mooi - Reisverslag uit Banjar Tengah Kauh, Indonesië van Daphne Boshuis - WaarBenJij.nu

Bali, wat ben je mooi

Blijf op de hoogte en volg Daphne

09 April 2017 | Indonesië, Banjar Tengah Kauh

10 dagen geleden stond ik nog op schiphol. In zo'n korte tijd heb ik al zoveel gezien en mee gemaakt! Ik heb 2 meiden uit Zwitserland leren kennen waar ik elke dag mee weg ga.

Deze eerste week was een soort vakantieweek. De kinderen waar ik les aan ga geven, waren de hele week vrij. Ze kwamen maandag even naar school om kennis met de nieuwe vrijwilligers te maken. Dat was ontzettend leuk! We hebben gezongen en gedanst.

We hebben al veel geleerd over de cultuur. We hebben les gehad in offers maken, taal en koken. Daarnaast hebben we ook een ochtend plastic verzameld in de rijstvelden.

Ook mochten we Galungan day, (een grote ceremonie) mee maken bij families thuis. Dat was zo gaaf! We maakten offers en gingen naar zo'n 5 tempels.

Zelf zijn we naar verschillende tempels geweest en Rijstvelden op de scooter.

Het is allemaal zo mooi hier!!